2011. október 18., kedd

Miért éppen most?

Jó kérdés. Nincs hétfő, nincs elseje, és nincsen születésnapom, sem egyéb fontos időpont. Nem ez az első nagy utazásom, ez a mostani pedig már majdnem két hete tart. Szóval lenne sok jobb időpont nekiállni írkodni valamit. A magyarázat csupán annyi, hogy lusta vagyok és állandóan mindent halogatok. Majd reggel. Majd este. Majd legközelebb. Biztos ezért nem lett belőlem sok minden, ami szerettem volna lenni (pl. űrhajós). Szóval legalább ennek nekiállok most rögtön. Aztán a végén lehet, hogy még nyelvtanfolyamra is beiratkozom egyszer, hogy nekiállok újra sportolni, vagy hogy legalább végre kivasalok :)
Pedig tavaly nagyon lelkes voltam, és a háromhetes hátizsákos utazáson nemcsak Spiró Fogságát cipeltem teljesen fölöslegesen (ami van vagy másfél kiló, és egyébként melegen ajánlom mindenkinek), hanem a gyönyörű, keménytáblás naplómat is. Az előbbiből egy oldalat sem olvastam el, de az utóbbit legalább néha kinyitottam. Nagyjából háromszor írtam bele, aztán mindig akadt valami érdekesebb.
Na most épp volt egy áramszünet, még jó, hogy előre szóltak :) Mondjuk kíváncsi lennék, hogy a bácsi honnan tudta. Most körbejár a kávézóban, csengettyűzik, füstöl, és valami laza indiai zenét hallgatunk. Eredetileg egy tavalyi Taj Mahal-os, tesómos meg ádámos képet szerettem volna ide betenni, hogy legyen valami illusztráció, de aztán meggondoltam magam. A villanyszerelő srácot ebédidőben kaptam le, szintén áramszünetben. Biztonsági intézkedésként később még fölhúzott egy vastag, sárga gumikesztyűt.




Hát mára ennyi, majd meglátjuk, mikor írok legközelebb. És csak hogy tudjátok: nem nektek írok, magamnak írok. Mindig minden akkor romlik el, amikor túl sokat gondolok másokra: novellák, gyöngyök, stb. Szóval csinálom a magam örömére, ti meg esetlegesen örüljetek, ha tetszik. Lehet, hogy úgyis pár nap múlva abbahagyom :)

2 megjegyzés:

  1. pár napig ha írod, jövök és örömmel olvasom, ha tovább írod,akkor maradok a nyakadon :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Zsuzsi, megtiszteltetés, ha érdekel :)

    VálaszTörlés